הורדה והכרה של המנוע הגרפי - אנריל אנג'ין 5
זמן לקצת קודים!
זמן לקצת משתנים!
גישה לבלופרינט אחר וצירי זמן
יצירת המשחק הראשון שלנו!
User Interface - Widgets
תרגילים מתקדמים!
פונקציות ואוונטים בפחות מדקה
Fruit Ninja - זמן ליצור את אחד המשחקים המצליחים ביותר בהיסטוריה
זמן לפרוייקט RPG!!!
Character blueprint overview
זמן לדמות משלנו!
יצירת האויב במשחק!
יצירת מפה חדשה והשמת האויבים שם
תרגילי תכנות מתקדמים
Unreal Engine קולנוע - יצירת סרטים אנימציות עריכה ועוד
בלנדר - תלת מימד ומידול
יצירת חרב - מידול, טקסטור, uv, hdri ועוד המון!
תיבת אוצר
יצירת אפקטים ויזואלים - VFX
Cascade Particle System
Niagara System
VFX - Second Effect
מציאת עבודה בתחום

משימות להגשה – צירי זמן וגישה לבלופרינט אחר

1)צור בלופרינט המכיל Sphere, בעזרת ציר זמן הדגם כדור קופץ אשר אין לו כלל חיכוך, הכדור יעלה למעלה וירד בלופ אינסופי, נסה לשחק עם ה- Curves שידגימו בצורה כמה שיותר ריאליסטית כדור שקופץ.
2)צור בלופרינט המכיל בית עם דלת לכניסה, צור Sphere collision מסביב לדלת שיקלוט מתי השחקן מתקרב לדלת, כאשר השחקן התקרב לדלת הדלת תפתח בעזרת ציר זמן(או תזוז או תסתובב תלוי בדלת שיצרתם) וכאשר השחקן יוצא מאזור ה- Sphere Collision הוא יסגר שוב
3)צור בלופרינט המכיל משהו(אובייקט או כל מה שתבחרו) שמתאר כוח על,
כאשר השחקן לוקח את הכוח על הזה – מהירות המשחק משתנה בצורה הדרגתית מהמהירות הרגילה לסלואו מושן של פי 5 יותר איטי, המשחק ישאר בסלואו מואושן במהלך 3 שניות ואז לאחר מכן יחזור למהירות הרגילה בצורה הדרגתית בעזרת ציר זמן.
4)צור סופר מגנט – 
צור 2 בלורפינטים הראשון עם כוח על, והשני עם קובייה בתוכו
כאשר השחקן יגע בבלופרינט של הכוח על הוא יקבל את כוח המגנט וכל הבלופרינטים מהסוג השני שמכילים קובייה ינועו לשחקן במהלך 3 שניות ויקטנו במהלך התנוע לגודל של 0,0,0

15 תגובות
צמצם תגובות
הרשם
עדכון של
15 תגובות
הכי חדש
הישן ביותר המדורג ביותר
משוב פנימי
הצג את כל התגובות

השאר תגובה