הורדה והכרה של המנוע הגרפי - אנריל אנג'ין 5
זמן לקצת קודים!
זמן לקצת משתנים!
גישה לבלופרינט אחר וצירי זמן
יצירת המשחק הראשון שלנו!
User Interface - Widgets
תרגילים מתקדמים!
פונקציות ואוונטים בפחות מדקה
Fruit Ninja - זמן ליצור את אחד המשחקים המצליחים ביותר בהיסטוריה
זמן לפרוייקט RPG!!!
Character blueprint overview
זמן לדמות משלנו!
יצירת האויב במשחק!
יצירת מפה חדשה והשמת האויבים שם

משימות להגשה – תכנות משתנים

וואו חברים! משתנים, המון מידע, המון אינפורמציה, הכל טיפה התפתח, מתי משתמשים במה ואיך?!
לא לדאוג, לאט לאט נבין יותר ויותר טוב מה עושים 😉

אז יאללה מתחילים!

1)צור בלופרינט המכיל קובייה, כעבור 3 שניות מהרגע שהבלופרינט הופיע במפה הוא יתחיל לעלות למעלה כל פריימ בקצב של 5 יחידות לפריימ (25 נקודות)
2)צור בלופרינט המכיל קובייה, הקובייה תבטא מעלית אבל לא אנכית אלא – אופקית! היא תנוע בציר ה-x שלה עד מיקום 2000, לאחר שהגיע למיקום 2000 היא תנוע בציר ה-x שלה עד מיקום 500 הכל במהירות של 15 יחידות לפריימ.(25 נקודות)
3)צור בלופרינט המכיל קובייה, אחרי שניגע בקובייה היא תתחיל לזוז ימינה במהירות של 1 יחידות לפריימ כל פריימ, כאשר ניגע בה שוב היא תפסיק לנוע, בעצם בנגיע באובייקט נדליק ונכבה את התנוע שלה.
בבדיקות שאתם מבצעים תזכרו לקפוץ על ראש הקובייה ולא לגעת בה(כשנקפוץ על הראש זה ישגר את ה-event hit אך ורק פעם אחת, לעומת כשניגע בה הוא יכול להריץ את ה- event hit המון פעמים).
צפו בתשובות של התלמידים בשביל להבין יותר טוב.(25 נקודות)

4)צור בלופרינט, דרך הבנאי של הקוד (construction script) צור 100 קוביות, כל קובייה תקבל מיקום רנדומלי, זווית רנדומלית וגודל רנדומלי(25 נקודות)

14 תגובות
צמצם תגובות
הרשם
עדכון של
14 תגובות
הכי חדש
הישן ביותר המדורג ביותר
משוב פנימי
הצג את כל התגובות

השאר תגובה