הורדה והכרה של המנוע הגרפי - אנריל אנג'ין 5
זמן לקצת קודים!
זמן לקצת משתנים!
גישה לבלופרינט אחר וצירי זמן
יצירת המשחק הראשון שלנו!
User Interface - Widgets
תרגילים מתקדמים!
פונקציות ואוונטים בפחות מדקה
Fruit Ninja - זמן ליצור את אחד המשחקים המצליחים ביותר בהיסטוריה
זמן לפרוייקט RPG!!!
Character blueprint overview
זמן לדמות משלנו!
יצירת האויב במשחק!
יצירת מפה חדשה והשמת האויבים שם
תרגילי תכנות מתקדמים
Unreal Engine קולנוע - יצירת סרטים אנימציות עריכה ועוד
בלנדר - תלת מימד ומידול
יצירת חרב - מידול, טקסטור, uv, hdri ועוד המון!
תיבת אוצר
יצירת אפקטים ויזואלים - VFX
Cascade Particle System
Niagara System
VFX - Second Effect
מציאת עבודה בתחום

משימות להגשה – Enum, Forloop, Events, Macros, Findlookat

1)צור בלופרינט ריק, צור בו פונקציה המקבלת 3 מספרים ומחזירה את החיבור שלהם(25 נקודות)
2)א)צור בלורפינט המכיל קובייה, צור בו macro אשר מקבל מספר, הוא מחכה(delay) לפי המספר שקיבל ולאחר שסיים לחכות הוא יחזור על אותה פעולה מספר פעמים(for loop) על פי המספר שקיבל ובכל אחת מהחזרות הוא ייצר את הבלופרינט של עצמו שוב במפה במקום רנדומלי(spawn actor from class)(שימו לב ככל שעובר הזמן זה נהיה כבד יותר תהיו מוכנים לעצור את ההרצה של הפרויקט שלא יקרוס!) (15 נקודות)
ב)הסבר למה נוצר לנו שוב ושוב ללא הפסקה עוד ועוד מהבלופרינט
3)צור בלופרינט המכיל קובייה, צור Enum המכיל states – Left, Right, Forward, Backwards Up, Down
כל פעם שניגע בקובייה היא תעבור מstate ל- state אחר
על פי הסדר Left->Right->Forward->Backgwards->Up->Down
כל פריימ נתון הקובייה תזוז ביחידה אחת על פי הstate שהוא נמצא בה (אם Left state אז תזוז שמאלה, אם Forward אז קדימה) (25 נקודות)
4)צור בלופרינט, הבלופרינט יכיל רכיבים של סטטיק מש אשר מייצגים פרצוף מצחיק(אפשר להוסיף 2 spheres לעיניים cube גדול לפנים וcube קטן לפה, למרות שלדעתי תהיו יצירתיים!), הפנים תמיד ישתנו בזווית כך שיסתכלו תמיד לכיוון הנגדי מהשחקן וינסו להסתיר את עצמם. (25 נקודות)

6 תגובות
צמצם תגובות
הרשם
עדכון של
6 תגובות
הכי חדש
הישן ביותר המדורג ביותר
משוב פנימי
הצג את כל התגובות

השאר תגובה