הורדה והכרה של המנוע הגרפי - אנריל אנג'ין 5
זמן לקצת קודים!
זמן לקצת משתנים!
גישה לבלופרינט אחר וצירי זמן
יצירת המשחק הראשון שלנו!
User Interface - Widgets
תרגילים מתקדמים!
פונקציות ואוונטים בפחות מדקה
Fruit Ninja - זמן ליצור את אחד המשחקים המצליחים ביותר בהיסטוריה
זמן לפרוייקט RPG!!!
Character blueprint overview
זמן לדמות משלנו!
יצירת האויב במשחק!
יצירת מפה חדשה והשמת האויבים שם
תרגילי תכנות מתקדמים
Unreal Engine קולנוע - יצירת סרטים אנימציות עריכה ועוד
בלנדר - תלת מימד ומידול
יצירת חרב - מידול, טקסטור, uv, hdri ועוד המון!
תיבת אוצר
יצירת אפקטים ויזואלים - VFX
Cascade Particle System
Niagara System
VFX - Second Effect
מציאת עבודה בתחום

משימות להגשה – GAOC, Arrays, Inheritance

1)צור 2 בלופרינטים
הבלופרינט הראשון יכיל קובייה והשני עיגול,
כאשר ניגע באחד מהבלופרינט הוא יגש(get actor of class) לבלופרינט השני(הזה שלא נגענו בו) ויחליף לו את הצורה – אם הוא קובייה יהפוך לעיגול ואם עיגול יהפוך לקובייה
2)צור בלופרינט המכיל מערך הכולל 10 מספרים ותן שם מספרים הנעים בין 10 חיובי ושלילי (מינוס 10 ל- 10)
הקוד יספור כמה מספרים קטנים מ-0, כמה גדולים מ-0 וכמה שווים למספר 0 ותחזיר לנו את זה ב- Print string
3)צור בלורפינט המכיל קובייה,
הצב 10 ממנו במפה
בעזרת בלופרינט אחר גש לכל הבלופרינטים מהסוג הזה הקיימים במפה (get actors of class)
אם המיקום שלהם במערך קטנים מ-5 יקבלו material מסוים ואם גדול שווה מ-5 יקבלו material אחר
בנוסף רק מיקום 7 במערך יקבל material אחר
ומיקום 3 ישנה את הגודל שלו ל- 2,2,2
4)אתה יוצר משחק Open World הכולל 5 סוגי שחקנים
קשת אויב, melee אויב, קוסם אויב ושני דמויות שהשחקן יכול לשחק בהם – קוסם וfighter
צור דיאגרה המראה את ההיררכיה שלדעתך הכי נכון ליצור בינהם הורשה(, בכל חלק בהיררכיה של ההורשה תרשום לפחות 2 תכונות ו2 התנהוגויות כמו כאן –

d R2TXDzXC


10 תגובות
צמצם תגובות
הרשם
עדכון של
10 תגובות
הכי חדש
הישן ביותר המדורג ביותר
משוב פנימי
הצג את כל התגובות

השאר תגובה