הורדה והכרה של המנוע הגרפי - אנריל אנג'ין 5
זמן לקצת קודים!
זמן לקצת משתנים!
גישה לבלופרינט אחר וצירי זמן
יצירת המשחק הראשון שלנו!
User Interface - Widgets
תרגילים מתקדמים!
פונקציות ואוונטים בפחות מדקה
Fruit Ninja - זמן ליצור את אחד המשחקים המצליחים ביותר בהיסטוריה
זמן לפרוייקט RPG!!!
Character blueprint overview
זמן לדמות משלנו!
יצירת האויב במשחק!
יצירת מפה חדשה והשמת האויבים שם
Unreal Engine קולנוע - יצירת סרטים אנימציות עריכה ועוד
בלנדר - תלת מימד ומידול
יצירת אפקטים ויזואלים - VFX
Cascade Particle System
Niagara System
מציאת עבודה בתחום

משימות להגשה 2-

וחברים הגענו לחלק של התכנות! אם טיפה מתקשים לא לדאוג, תכנות לא בא ברגע, ויחד אנחנו נבנה חשיבה לוגית והבנה של איך מחשב מריץ הכל!
תרשמו את התשובה או בכתב או צילום מסך במידה ויש צורך לעשות קוד.

מלאו את ההוראות,  העלו קובץ זיפ של המשימה על מנת לקבל ציון והערכה!

1)צור בלופרינט המכיל קובייה, הקובייה כל פריימ נתון תוסיף לזווית שלה בציר ה- z כ- 3 יחידות (10 נקודות)

2)צור בלופרינט המכיל עיגול וקובייה, כל פעם שמשהו נוגע בקובייה העיגול יעלה ב- 10 יחידות למעלה  (10 נקודות)

3)צור בלורפינט המכיל קובייה
א)כעבור 3 שניות מרגע ההופעה שלה היא תעלה ב100 יחידות(5 נקודות)

ב)כעבור 3 שניות נוספות היא תסתובב ב- 45 מעלות בציר ה – x (נקודות 5)

ג)וכעבור שנייה נוספת היא תפעיל סימולציה של פיזיקה ותחליף את החומר שלה לחומר אחר. (5 נקודות)

4)הסבר מילולית את רצף הקוד המופיע פה צעד אחר צעד – מתי יתרחש ומה יתרחש(15 נקודות)תרגיל 1

5)רשום את התפקיד הספציפי של כל אחד מהנקודות הבאים (25 נקודות)-

isKekAAAAASUVORK5CYII=

z97e3WSXL6nmgAAAABJRU5ErkJggg==

OGAAAAAElFTkSuQmCC

6)צור קובייה שזזה כל פריימ ב10 יחידות בציר x, לאחר שעבר את מיקום 500 בציר ה- x הוא יחזור למיקום 0 בציר ה- x ויחזור על עצמו. (25 נקודות)

בהצלחה!

11 תגובות
צמצם תגובות
הרשם
עדכון של
11 תגובות
הכי חדש
הישן ביותר המדורג ביותר
משוב פנימי
הצג את כל התגובות

השאר תגובה