הורדה והכרה של המנוע הגרפי - אנריל אנג'ין 5
זמן לקצת קודים!
זמן לקצת משתנים!
גישה לבלופרינט אחר וצירי זמן
יצירת המשחק הראשון שלנו!
User Interface - Widgets
תרגילים מתקדמים!
פונקציות ואוונטים בפחות מדקה
Fruit Ninja - זמן ליצור את אחד המשחקים המצליחים ביותר בהיסטוריה
זמן לפרוייקט RPG!!!
Character blueprint overview
זמן לדמות משלנו!
יצירת האויב במשחק!
יצירת מפה חדשה והשמת האויבים שם
Unreal Engine קולנוע - יצירת סרטים אנימציות עריכה ועוד
בלנדר - תלת מימד ומידול
יצירת אפקטים ויזואלים - VFX
Cascade Particle System
Niagara System
מציאת עבודה בתחום

משימות להגשה – GAOC, Arrays, Inheritance

1)צור 2 בלופרינטים
הבלופרינט הראשון יכיל קובייה והשני עיגול,
כאשר ניגע באחד מהבלופרינט הוא יגש(get actor of class) לבלופרינט השני(הזה שלא נגענו בו) ויחליף לו את הצורה – אם הוא קובייה יהפוך לעיגול ואם עיגול יהפוך לקובייה
2)צור בלופרינט המכיל מערך הכולל 10 מספרים ותן שם מספרים הנעים בין 10 חיובי ושלילי (מינוס 10 ל- 10)
הקוד יספור כמה מספרים קטנים מ-0, כמה גדולים מ-0 וכמה שווים למספר 0 ותחזיר לנו את זה ב- Print string
3)צור בלורפינט המכיל קובייה,
הצב 10 ממנו במפה
בעזרת בלופרינט אחר גש לכל הבלופרינטים מהסוג הזה הקיימים במפה (get actors of class)
אם המיקום שלהם במערך קטנים מ-5 יקבלו material מסוים ואם גדול שווה מ-5 יקבלו material אחר
בנוסף רק מיקום 7 במערך יקבל material אחר
ומיקום 3 ישנה את הגודל שלו ל- 2,2,2
4)אתה יוצר משחק Open World הכולל 5 סוגי שחקנים
קשת אויב, melee אויב, קוסם אויב ושני דמויות שהשחקן יכול לשחק בהם – קוסם וfighter
צור דיאגרה המראה את ההיררכיה שלדעתך הכי נכון ליצור בינהם הורשה(, בכל חלק בהיררכיה של ההורשה תרשום לפחות 2 תכונות ו2 התנהוגויות כמו כאן –

d R2TXDzXC


8 תגובות
צמצם תגובות
הרשם
עדכון של
8 תגובות
הכי חדש
הישן ביותר המדורג ביותר
משוב פנימי
הצג את כל התגובות

השאר תגובה