1)צור 2 בלופרינטים
הבלופרינט הראשון יכיל קובייה והשני עיגול,
כאשר ניגע באחד מהבלופרינט הוא יגש(get actor of class) לבלופרינט השני(הזה שלא נגענו בו) ויחליף לו את הצורה – אם הוא קובייה יהפוך לעיגול ואם עיגול יהפוך לקובייה
2)צור בלופרינט המכיל מערך הכולל 10 מספרים ותן שם מספרים הנעים בין 10 חיובי ושלילי (מינוס 10 ל- 10)
הקוד יספור כמה מספרים קטנים מ-0, כמה גדולים מ-0 וכמה שווים למספר 0 ותחזיר לנו את זה ב- Print string
3)צור בלורפינט המכיל קובייה,
הצב 10 ממנו במפה
בעזרת בלופרינט אחר גש לכל הבלופרינטים מהסוג הזה הקיימים במפה (get actors of class)
אם המיקום שלהם במערך קטנים מ-5 יקבלו material מסוים ואם גדול שווה מ-5 יקבלו material אחר
בנוסף רק מיקום 7 במערך יקבל material אחר
ומיקום 3 ישנה את הגודל שלו ל- 2,2,2
4)אתה יוצר משחק Open World הכולל 5 סוגי שחקנים
קשת אויב, melee אויב, קוסם אויב ושני דמויות שהשחקן יכול לשחק בהם – קוסם וfighter
צור דיאגרה המראה את ההיררכיה שלדעתך הכי נכון ליצור בינהם הורשה(, בכל חלק בהיררכיה של ההורשה תרשום לפחות 2 תכונות ו2 התנהוגויות כמו כאן –