אני זוכר שאני עשיתי פעם ראשונה UI במשחק,
הייתי כזה – מה??
ניגש לאיפה שיצרתי את הUI משם לווידג’ט משם לרכיב שרוצה לשנות ומשם המוח שלי כבר נגמר.
אל תדאגו, תרגול תרגול תרגול זה הדרך!
הידע הזה של UI הוא לא רק ל- UI
לגשת ממקום למקום, להבין איפה כל דבר משתייך, למצוא רכיבים מנקודת קצה לקצה
כל הדברים האלה מתקיימים בכל חלק בתוכנה שלנו!
אבל זה הפעם הראשונה שזה בא לידי ביטוי אצלנו בכזאת עוצמה.
אז יאללה בואו נתחיל לתרגללל!
1)צור לשחקן משתנה הקובע כמה פעמים הוא יכול לקפוץ סהכ, כל פעם שיקפוץ כמות הקפיצות שנשארו לו ירד באחד(בלופרינט השחקן נקראת bp_thirdpersoncharacter, השתמש בprintstring למצוא שם את event הקפיצה בשביל לדעת איפה לייצר את הקוד).
2)צור בלופרינט המכיל אובייקט שיבטא Pick Up שמוסיף לשחקן כמות קפיצות שיעשה לו בעצם Reload לכמות הקפיצות שנותר לו
3)צור משתנה בsavegame של כמה פעמים השחקן קפץ סהכ בכל המשחקים ובכל סיום משחק הצג לו את סה”כ הקפיצות שעשה בכל המשחקים.
4)צור משתנה בsavegame שיספור את כמות הפעמים שהשחקן שיחק סה”כ במשחק לעומת כמה פעמים באמת סיים את השלב עצמו והגיע לסיום שלו לדוגמא 4/12 והצג אותו במסך הסיום.
5)צור משתנה בsavegame שיספור את משך הזמן ששיחק השחקן סה”כ במשחק לאורך כל החיים והצג אותו במסך הסיום.
6)הוסיף אנימציה לכל אחד מהאלמנטים האלה.
7)קח את אחד המכשולים במשחק והפוך את הערך שמשפיע עליו(לדוגמא המכשול שמסתובב אז מהירות הסיבוב שלו נהפוך למשתנה) הפוך אותו למשתנה פומבי(public) וצור כמה ממנו במפה עם ערכים שונים שיתנהג שונה אבל ישמור על אותו פונקציונליות.
פרסם כאן את המשחק שלך בתגובות(לא בהעלאת המשימות שם תעלה רק את הפתרונות, בתגובות פרסם את המשחק שלך)! העלה סרטון שלו ככה שאחרים יוכלו לראות את הפרויקט שלך לקבל השראה ולראות איזה פרויקטים מדהימים אפשר ליצור כבר ממש בתחילת הדרך!!!!.